ما برای ایجاد تغییر اینجا هستیم

نرم‌افزار CRM پاندا

با نرم‌افزار CRM پانداموفقیت در کسب و کار خود را تضمین کنید

مدیریت مخاطبین

مشتری جدید ثبت کنید، بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان خود داشته باشید، اشخاص جدید مرتبط با مشتری ایجاد کنید، مشتریان خود را دسته‌بندی و رتبه‌بندی کنید

مدیریت اقدامات

وظایف، پیگیری و یادآوری ثبت کنید تا به صورت روزانه نرم‌افزار به شما آن‌ها را یادآوری کند تا هیچ اقدامی را از دست ندهید، رویدادهای خود را در تقویمتان مدیریت کنید

مدیریت انبار

محصولات جدیدتان را با دسته‌بندی‌های مختلف وارد کنید و آن‌ها را مدیریت کنید، قیمت گذاری کنید و مالیات‌های مختلف تعریف کنید، برای مشتریاتان از محصولات خود فاکتور صادر کنید

امکانات

ارسال پیامک، فکس و ایمیل به صورت تکی یا برای گروهی از مشتریان، طراحی قالب پیش‌فاکتور دلخواه، ایجاد دسته‌بندی، رتبه‌بندی، اقدامات و ... به صورت دلخواه

رابط کاربر و کاربرد پذیری بالا می تواند معجزه کند.

این شاید اصلی ترین بخش ماجراست، پس در انتخاب نرم افزار مورد نظر به رابط کاربر شیک و کاربرد پذیری نرم افزار CRM دقت کنید، حتما چند نفر از کارمندان فروش خود را در فرایند انتخاب نرم افزار CRM درگیر کنید، دقت کنید اگر کارمندان فروش از نرم افزار CRM استفاده نکنند، نرم افزار CRM به نرم افزار های آرشیوی شما اضافه خواهد شد.

برای كار با یك نرم افزار تنها ورود اطلاعات كافی نیست.

نرم افزار پاندا داده های وارد شده را تحلیل كرده و در موقع مناسب، گزارشات یا آلارم های مناسب به كاربر و رئیس بالا دست او می دهد. در CRM پاندا اطلاعات مشتریان وارد شده به درستی طبقه بندی شده تا كاربر برنامه بتواند اهداف و استراتژی های مختلف خود را با توجه به این طبقه بندی در نرم افزار پیاده كرده و به نتیجه مورد نظر خود حصول پیدا كند.

قابلیت های زیاد نشان دهنده کیفیت یک نرم افزار نیست.

باید در نظر داشت که قابلیت های زیاد نشان دهنده کیفیت یک نرم افزار نیست، در مرحله اول نیازمندیهای واقعی خود را مشخص کنید، نیازمندیهای واقعی، یا شاید به طور مشخص تر حداقل نیازمندیهای واقعی، سپس به سراغ انتخاب نرم افزار مناسب باشید. وجود امکانات بیشتر از نیازمندیهای شما ممکن است به شکست نرم افزار CRM منجر شود.

ورود اطلاعات در CRM پاندا بسیار ساده است و کاربر را دچار سردرگمی نمی کند.

شما در نرم افزار CRM در اکثر مواقع داده وارد می کنید. دقت کنید که بخش های ورود اطلاعات در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان باید بسیار ساده باشد، شما در نرم افزار CRM در اکثر مواقع داده وارد می کنید پس بسیار مهم است که کارمندان فروش شما به سادگی و با سرعت بتوانند داده های مورد نظر خود را وارد کنند.

با پاندا از فرصت های فروش در همه جا و هر زمانی استفاده بهینه کنید.

شما می توانید در هر موقعیتی برای اتصال به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دسترسی داشته باشید. مثلا از طریق اتصال كامپیوتر شخصی شما به سرور مركزی، از طریق سایت اینترنت، از طریق گوشی تلفن همراه و هر شی ارتباطی كه امروزه از آن استفاده می شود. نرم افزار CRM تحت وب پاندا می تواند نیازهای شما را در این زمینه به خوبی برطرف كند.
بالا بردن سطح فروش با استفاده از تاکتیکهای استراتژی بازرایابی و فروش برای بوجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده‌ی یک CRM در سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد. CRM یک استراتژی برنامه ریزی شده است که با آموزش دادن و هدایت کردن کارمندان، به شما نحوه چگونگی درک و فهم نیاز‌های بیشتر مشتریان را آموزش داده تا روابط افراد یک سازمان و مشتریان آن را استحکام بیشتری ببخشد.

ابزار مناسب ، فروش بیشترارتباط درست با بازار هدف، تنها راه برای شکستن رکورد فروش شماست

مدیریت کامل فرایند فروش

 نرم افزار CRM پاندا، کمک می‌کند تا از وضعیت فروش‌های جاری و پیگیری‌های مربوط به آن‌ها کاملا مطلع باشید،همچنین گزارش کاملی از فروش‌های قبل و عملکرد کارکنان سیستم در اختیار شما قرار خواهد داد.

تبلیغات و اطلاع رسانی آسان

 می‌توانید از طریق پیامک، ایمیل و یا فکس به صورت خودکار خدمات خود را به مشتریانتان اطلاع رسانی کنید، و یا پس از ثبت هر مشتری پیام خوش آمد گویی خودکار برایشان ارسال کنید و خدمات مشابهی که نرم‌افزار پاندا در اختیار شما قرار خواهد داد.

مدیریت پیگیری و اقدامات

 با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری پاندا هیچ پیگیری و اقدامی را از دست نخواهید داد، CRM پاندا به صورت روزانه پیگیری‌های هر روزتان را به شما یاد آوری می‌کند، همچنین در صفحه مشتریان در صورت وجود پیگیری انجام نشده با هشدار نرم‌افزار رو به رو خواهید شد.

دسترسی آسان و سهولت کاربر

 در هر مکان و زمانی کافیست یک نوت‌بوک، تبلت و یا حتی تلفن همراه هوشمند و اینترنت در اختیار داشته باشید تا بتوانید وارد نرم‌افزار CRM پاندا شوید و به راحتی فرایند‌های مختلف مجموعه خود را کنترل و مدیریت کنید.

آدرس

تهران، خیابان فاطمی غربی، خیابان پروین، انتهای بن‌بست نادر، ساختمان اداری نیلوفر (پلاک 29)، واحد 5

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید.

عضویت در خبرنامه

تماس با ما

 تلفن: 66912207، 66912198، 66912231

 فکس: 66569549

JoomShaper