کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام)، عموماً به‌صورت عملکردهای اصلی و اولیه مارکتینگ، فروش و خدمات، سازمان‌دهی می‌شوند. این عملکردهای قدیمی کسب‌وکار دیگر برای شرح‌حال کامل حوزه سی آر ام مناسب نیستند. به گزارش هورموند، ساختار و روابط بین اجزای مهم به مجموعه‌ای از عملکردهای اختصاصی مربوط به فروش، مارکتینگ و خدمات نیازمند است. نهایتاً تحلیل‌های سی ار ام (CRM)، اغلب به‌عنوان مجموعه جداگانه‌ای از کاربردها با فروشندگان و راهکارهای تخصصی تلقی می‌شوند. بخش‌های زیر، اجزای اصلی هر یک از این
CRM
یک تیم فروش فعال حجم زیادی از اطلاعات را تولید میکند. این اطلاعات همگی در یادداشت‌ها، لپ تاپ‌ها و حافظه افرا تیم ذخیره می‌گردد. جزییات آن ممکن است مفقود شود، ممکن است امور مشتریان بر اساس الویت‌هایشان به درستی پیگیری نشود. مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان و مشتریان بالقوه می‌باشد که  به سودآوری سازمان کمک می کند. نرم افزار CRM به شما کمک می کند بر روابطتان با مشتریان، استفاده کنندگان خدماتتان، عرضه کنندگان و کارنان
CRM
بنابراین، چالش موجود تشخیص این نکته است که چه زمانى نرم افزار CRM یک سرمایه گذارى مناسب است و چگونه مى‌توان آن را موفقیت آمیز اجرا کرد نرم افزار CRM در صنایعى با داده‌هاى غنى مانند بانکدارى، کارت‌هاى اعتبارى، بیمه و مخابرات، بیشترین توجیه و در بازارهاى مصرفى انبوه که کالاهایى با قیمت پایین به فروش مى‌رسند کمترین توجیه را دارد. براى تصمیم گیرى درباره‌ى اینکه آیا باید سرمایه گذارى در سامانه‌ى سی ار ام پرهزینه‌اى صورت گیرد یا خیر، آنچه را که رویال بانک در کانادا انجام داد در نظر بگیرید. این
CRM
 04 مهر 1397
  1  
کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام)، عموماً به‌صورت عملکردهای اصلی و اولیه مارکتینگ، فروش و ...
 1 
کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام)، ...
04 مهر 1397
 04 مهر 1397
  0  
یک تیم فروش فعال حجم زیادی از اطلاعات را تولید میکند. این اطلاعات همگی در یادداشت‌ها، لپ تاپ‌ها و ...
 0 
یک تیم فروش فعال حجم زیادی از اطلاعات را تولید ...
04 مهر 1397
 04 مهر 1397
  2  
بنابراین، چالش موجود تشخیص این نکته است که چه زمانى نرم افزار CRM یک سرمایه گذارى مناسب است و چگونه ...
 2 
بنابراین، چالش موجود تشخیص این نکته است که چه ...
04 مهر 1397
 03 مهر 1397
  12  
CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، یکى از بهترین توسعه‌هاى جدید بازاریابى در سال‌هاى اخیر است. شرکت هر ...
 12 
CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، یکى از بهترین ...
03 مهر 1397
 03 مهر 1397
  9  
برای ارائه یک دید کلی از فرآیند مدیریت فروش شما، شما نیاز به یک قیف فروش خوب دارید. یک قیف فروش، ...
 9 
برای ارائه یک دید کلی از فرآیند مدیریت فروش شما، ...
03 مهر 1397
 02 مهر 1397
  24  
استراتژی نرم افزار CRM بر پایه یک رویکرد سازمانی تعریف شده و نمی‌توان آن را محدود به واحدهایی مانند ...
 24 
استراتژی نرم افزار CRM بر پایه یک رویکرد سازمانی ...
02 مهر 1397
 02 مهر 1397
  15  
به گفته پیتر دراکر، هدف هر کسب و کار، ایجاد مشتری است. اما مهم تر از آن، حفظ این مشتریان و عمیق تر ...
 15 
به گفته پیتر دراکر، هدف هر کسب و کار، ایجاد مشتری ...
02 مهر 1397
 02 مهر 1397
  10  
پیاده سازی نرم افزار CRM در یک سازمان، مشابه هر پروژه دیگری الزامات خاص خود را دارد و ممکن است شما ...
 10 
پیاده سازی نرم افزار CRM در یک سازمان، مشابه هر ...
02 مهر 1397
چهارشنبه, 4 مهر 1397, 4:09 ب ظ نوشته شده توسط آقای

کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام)، عموماً به‌صورت عملکردهای اصلی و اولیه مارکتینگ، فروش و خدمات، سازمان‌دهی می‌شوند. این عملکردهای قدیمی کسب‌وکار دیگر برای شرح‌حال کامل حوزه سی آر ام مناسب نیستند. به گزارش هورموند، ساختار و روابط بین اجزای مهم به مجموعه‌ای از عملکردهای اختصاصی مربوط به فروش، مارکتینگ و خدمات نیازمند است.

برچسب ها
چهارشنبه, 4 مهر 1397, 2:31 ب ظ نوشته شده توسط آقای

یک تیم فروش فعال حجم زیادی از اطلاعات را تولید میکند. این اطلاعات همگی در یادداشت‌ها، لپ تاپ‌ها و حافظه افرا تیم ذخیره می‌گردد. جزییات آن ممکن است مفقود شود، ممکن است امور مشتریان بر اساس الویت‌هایشان به درستی پیگیری نشود.

برچسب ها
چهارشنبه, 4 مهر 1397, 11:15 ق ظ نوشته شده توسط آقای

بنابراین، چالش موجود تشخیص این نکته است که چه زمانى نرم افزار CRM یک سرمایه گذارى مناسب است و چگونه مى‌توان آن را موفقیت آمیز اجرا کرد نرم افزار CRM در صنایعى با داده‌هاى غنى مانند بانکدارى، کارت‌هاى اعتبارى، بیمه و مخابرات، بیشترین توجیه و در بازارهاى مصرفى انبوه که کالاهایى با قیمت پایین به فروش مى‌رسند کمترین توجیه را دارد.

برچسب ها
سه شنبه, 3 مهر 1397, 4:00 ب ظ نوشته شده توسط آقای

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، یکى از بهترین توسعه‌هاى جدید بازاریابى در سال‌هاى اخیر است. شرکت هر چه درباره‌ى مشتریان فعلى و مشتریان بالقوه‌اش اطلاعات بیشترى داشته باشد مى‌تواند رقابت اثر بخش‌ترى داشته باشد. این مسأله حداقل از لحاظ نظرى صحت دارد.

برچسب ها

آدرس

تهران، خیابان فاطمی غربی، خیابان پروین، انتهای بن‌بست نادر، ساختمان اداری نیلوفر (پلاک 29)، واحد 5

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید.

عضویت در خبرنامه

تماس با ما

 تلفن: 66912207، 66912198، 66912231

 فکس: 66569549

JoomShaper