از CRM پاندا چه چیزهایی می‌دانید؟

این واژه مخفف عبارت Customer Relationships Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. CRM به عنوان ابزار تکنولوژیکی قوی به کمک شما آمده و درجمع آوری اطلاعات شما از مشتریان ، افزایش سرعت عمل شما در پاسخگویی به آنها که در نهایت به جلب رضایت مشتریان خواهد انجامید وافزایش میزان فروش کمک خواهد کرد. در یک عبارت خلاصه تر می توان گفت CRM خود تخصصیست که در آن سه عامل مشتری ، فرآیندها و تکنولوژی به موازات هم و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد که بهینه سازی ارتباط مشتریان با یک سازمان یا واحد تولیدی می باشد در حرکتند. CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده ای است تا از هزینه ها کاسته و باعث افزایش منافع یک سازمان در راستای استحکام وفاداری به مشتریان باشد .
CRM مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی ، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر رسیدن در اهداف های نهایی یک سازمان در این سه هدف یاری خواهد داد . سه عنصر اصلی در یک CRM موفق وجود دارد 1: افراد 2: روند کار 3: تکنولوژی یا فن آوری سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب یک نرم افزار به معنای مفهوم ارتباطات داخلی و خارجی یک سازمان ، برمحور فلسفه مشتری مداری در کل امور یک سازمان تاکید و هدایت آن را به عهده میگیرد. بالا بردن سطح فروش با استفاده از تاکتیتهای استراتژی بازرایابی و فروش برای بوجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده یک CRM در سازمان ها و شرکت ها میباشد . CRM یک استراتژی برنامه ریزی شده است که با آموزش دادن و هدایت کردن کارمندان به شما نحوه چگونگی درک و فهم نیاز های بیشتر مشتریان را آموزش داده تا روابط افراد یک سازمان و مشتریان آن را استحکام بیشتری ببخشد د.
تقریباً همه‌ی سازمان‌ها و ادارات نیازمند وجود CRM هستند. اصولاً قلب موفق یک سازمان وابسته به رابطه خوب مشتریان با سازمان میباشد که این موفقیت با مدیریت ارتباط با مشتریان بوجود می آید و شرکت مدرن ایده پاندا با تحقیقات و بررسی های متعدد خود در سالهای اخیر در پایه ریزی و تحقق رسیدن اهداف شرکتها و سازمانها منطبق با شرایط و قوانین کشور ایران شما را در رسیدن به این اهداف با استفاده از سیستم ارتباط با مشتریان پاندا یاری خواهد کرد .

تعریف دقیق و کامل از وضعیت مخاطبان

نرم افزاری انتخاب کنید که در قالب گزارش ها و نمودارهای مختلف به شما نشان دهد مخاطبان شما در کدام مرحله ارتباط با شما هستند، چه بخشی از آنها به مشتری تبدیل شده اند، چه بخشی از آن به صورت نقد یا اقساط از شما خرید کرده اند.

کاربری آسان

نرم افزار انتخابی شما باید به سادگی قابل فهم بوده و در یک محیط کاربرپسند طراحی شده باشد. یک فایل یا دفترچه راهنما به سوالات شما پاسخ می دهد. نرم افزاری انتخاب کنید که در طول زمان استفاده شما، از سوی تولید کنندگان آن قابل بروز رسانی باشد.

ساده کردن فرآیند کار

نرم افزار انتخابی شما نه تنها باید به سادگی قابل استفاده باشد، بلکه باید فرآیندهای کاری را ساده تر کند. استفاده از نرم افزار باید برای پرسنل این امکان را ایجاد کند که کارها را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند و مدیران نیز بتوانند از عملکرد کارکنان فروش گزارش گیری کنند.

سفارشی سازی

هرچه قابلیت سفارشی سازی یک نرم افزار بیشتر باشد، احتمالاٌ با دقت بالاتری به نیازهای شما پاسخ می دهد. اگر تولیدکننده نرم افزار به شما فرصت انتخاب ویژگی های دلخواهتان را می دهد، یعنی شما تنها برای امکانات مورد نیاز خود هزینه می کنید.

یکپارچگی

نرم افزار انتخابی شما در حوزهCRM نمی تواند بدون اعتنا به فرآیندهای تبلیغات و فروش حداکثر منافع کاربر را تامین کند. بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که در آن بین حوزه های تبلیغات، فروش و CRM یکپارچگی وجود داشته باشد.

پشتیبانی پس از فروش

هیچ نرم افزار ارتباط با مشتری، بدون پشتیبانی شرکت تولیدکننده کامل نیست. هرچه حوزه های تحت پوشش یک نرم افزار بیشتر باشد، نیاز آن به پشتیبانی بیشتر است. در انتخاب نرم افزار مورد نیاز خود به مواردی مانند پشتیبانی تلفنی، آنلاین و قرارداد پشتیبانی دقت کنید.

بلی ، شما میتوانید لیست درخواستهای خود را به صورت مکتوب برای بخش فروش ارسال فرمائید تا پس از بررسی اولیه و رفع ابهامات احتمالی ، همکاران ما با آگاهی نسبی میزان نفر ساعت و ریسکهای انجام این تغییرات به شما اعلام نمایند
در صورت نیاز قابل بررسی خواهد بود و مانند شیوه سفارشی کردن محصول میباشد. البته شرط اول این خدمات ، وجود ارتباط و در دسترس بودن و همکاری تیم تولید محصول مورد نظر شما با تیم تولید ما خواهد بود. بطور مثال اگر بخواهید برای سیستم حسابداری خود برخی اطلاعات را ارسال کنیم امکان پذیر است اما بشرطی که نرم افزار حسابداری شما اجازه فراخوانی فایل اسناد حسابداری را به ما بدهد.
بلی . شما میتوانید هر زمان نسخه فعلی خود را ارتقا داده و فقط هزینه ارتقای آن زیر سیستم را میپردازید. البته قصد داریم تا جائیکه مقدور باشد در آینده نزدیک تخفیف های ویژه برای ارتقای مشتریان منظور کنیم.

آدرس

تهران، خیابان فاطمی غربی، خیابان پروین، انتهای بن‌بست نادر، ساختمان اداری نیلوفر (پلاک 29)، واحد 5

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید.

عضویت در خبرنامه

تماس با ما

 تلفن: 66912207، 66912198، 66912231

 فکس: 66569549

JoomShaper